Lista nr 1 - poz. 10.

Danuta Kielak


Urodziłam się 9 listopada 1960 roku w Dobrym Mieście w rodzinie leśników. Ojciec z powodu niepoprawności politycznej służbę wojskową przez 3 lata odpracowywał w kopalni w Zabrzu. W osiemdziesiątym roku był współzałożycielem i członkiem pierwszego w naszym województwie Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Pracowników Nadleśnictwa Wichrowo. Maturę zdałam w 1979 roku w LO w Lidzbarku Warmińskim. Po maturze wyjechałam do rodziny do USA, gdzie pracowałam i uczyłam się języka angielskiego. Miłość do Ojczyzny nie pozwoliła mi pozostać tam na stałe. Od 1982 roku podjęłam naukę w Pomaturalnym Studium Pedagogicznym w Olsztynie i pracę nauczyciela. W 1983 roku wyszłam za mąż i od tego czasu wspólnie z mężem Jerzym w Kraszewie prowadzę, od podstaw stworzone przez nas, gospodarstwo rolne, a od kilku lat jest to gospodarstwo ekologiczne. Od 1995 roku pełnię także funkcję społecznego kuratora sądowego. W 2007 roku podjęłam studia na UWM w Olsztynie na Wydziale Prawa i Administracji, na kierunku – administracja. Dobrze znam języki obce tj. niemiecki, angielski i rosyjski. Zdobytą wiedzę wykorzystuję w działalności społecznej na terenie gminy, powiatu i województwa. Angażuję się w wiele akcji o zasięgu ogólnopolskim. Działam w Stowarzyszeniu "Razem dla Warmii" i w Radzie Parafialnej przy kościele pod wezwaniem Św. Elżbiety w Kraszewie, gdzie jestem lektorką Pisma Świętego. Mam sześcioro dzieci w wieku: 27, 26, 24, 21, 15 i 12 lat, z których troje najstarszych jest usamodzielnionych. Mieszkają w Polsce i dla niej pracują. Ciężką pracą i wychowaniem sześciorga dzieci zdobyłam szerokie doświadczenie życiowe i dowiodłam swego patriotyzmu. 


Polacy, w najbliższych wyborach nie idzie o wynik meczu pomiędzy Prawem i Sprawiedliwością a pozostałymi partiami, lecz o przyszłość naszej Ojczyzny, o obronę wartości, za które swe życie oddało tak wielu naszych rodaków! 
Pragnę, byśmy byli dumni z Polski, jako poseł będę służyć Ojczyźnie.

Polacy mają prawo do życia w nowoczesnej, solidarnej i bezpiecznej Polsce!

Nowoczesna Polska to kraj cieszący się szybkim i zrównoważonym rozwojem gospodarczym, który pozwoli nam osiągnąć poziom życia zbliżony do dobrobytu w tzw. starej Unii Europejskiej; kraj ludzi odnoszących sukcesy dzięki umiejętności efektywnego korzystania z wiedzy, w tym z najnowszych narzędzi teleinformatycznych.

Solidarna Polska to kraj, w którym z owoców rozwoju gospodarczego korzystają także mniej zamożni obywatele i słabsze ekonomicznie regiony; kraj, w którym założenie rodziny i wychowanie dzieci spotyka się z należytym uznaniem i wsparciem ze strony państwa, w którym obywatele mają zagwarantowane godne emerytury i pomoc w trudnych sytuacjach.

Bezpieczna Polska to kraj, w którym obowiązuje zero tolerancji wobec łamania prawa, a sądy działają sprawnie i wydają sprawiedliwe wyroki; kraj, który ma godne miejsce we wspólnocie państw dzięki podporządkowanej interesowi narodowemu polityce oraz nowoczesnej armii.

Materiał wyborczy Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość.
02-018 Warszawa, ul. Nowogrodzka 84/86.
Sztab Okręgowy KW Prawo i Sprawiedliwość okręgu nr 34 - Elbląg.
82-300 Elbląg, ul. 1 Maja 2.