Lista nr 1 - poz. 6.

Marek Józef Polański
Urodził się 14 marca 1955 roku w Lubawie.

Od 33 lat jestem żonaty, mam 2 wspaniałych synów, a od pół roku jestem szczęśliwym dziadkiem. 
Liceum Ogólokształcące w Lubawie ukończyłem w 1974 roku. W 1978 roku ukończyłem studia w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Olsztynie, a w 2001 roku studia podyplomowe z Europejskiej Administracji Samorządowej i Rządowej w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku. Jestem nauczycielem fizyki, znanym i cenionym w środowisku lokalnym. Pracowałem, jako nauczyciel w Zespole Szkół im. Boh. Września 1939R. w Iławie. Przez pięć kadencji byłem radnym, a w okresie od 1998 roku do 2002 roku pełniłem funkcję zastępcy Burmistrza Iławy. Obecnie drugą kadencję jestem członkiem Zarządu Powiatu. 
Pełnię również funkcję wiceprezesa Zarządu Okręgowego Prawa i Sprawiedliwości okręgu nr 34. 
Od 1980 roku jestem członkiem lokalnych struktur NSZZ Solidarność. 
Aktywnie działam w sektorze pozarządowym. Jestem członkiem Rady Organizacji Pozarządowych Powiatu Iławskiego. 
Przez 6 lat koordynowałem program „Działaj Lokalnie” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. 
W sejmie chciałbym zająć się problematyką oświatową, oraz usuwaniem barier, utrudniających rozwój przedsiębiorczości. Głęboko wierzę, że zmiany w prawie i likwidacja nielogicznych przepisów, odblokują gospodarkę, a młodzi Polacy będą godnie zarabiać i budować dobrobyt własnego kraju. Wierzę, że rząd Prawa i Sprawiedliwości będzie miał odwagę, by te reformy przeprowadzić.

Polacy mają prawo do życia w nowoczesnej, solidarnej i bezpiecznej Polsce!

Nowoczesna Polska to kraj cieszący się szybkim i zrównoważonym rozwojem gospodarczym, który pozwoli nam osiągnąć poziom życia zbliżony do dobrobytu w tzw. starej Unii Europejskiej; kraj ludzi odnoszących sukcesy dzięki umiejętności efektywnego korzystania z wiedzy, w tym z najnowszych narzędzi teleinformatycznych.

Solidarna Polska to kraj, w którym z owoców rozwoju gospodarczego korzystają także mniej zamożni obywatele i słabsze ekonomicznie regiony; kraj, w którym założenie rodziny i wychowanie dzieci spotyka się z należytym uznaniem i wsparciem ze strony państwa, w którym obywatele mają zagwarantowane godne emerytury i pomoc w trudnych sytuacjach.

Bezpieczna Polska to kraj, w którym obowiązuje zero tolerancji wobec łamania prawa, a sądy działają sprawnie i wydają sprawiedliwe wyroki; kraj, który ma godne miejsce we wspólnocie państw dzięki podporządkowanej interesowi narodowemu polityce oraz nowoczesnej armii.

Materiał wyborczy Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość.
02-018 Warszawa, ul. Nowogrodzka 84/86.
Sztab Okręgowy KW Prawo i Sprawiedliwość okręgu nr 34 - Elbląg.
82-300 Elbląg, ul. 1 Maja 2.